قیمت فروش موز سبز چابهار

قیمت فروش موز سبز چابهار در بازار ایران چقدر می باشد؟ موز سبز بهتر است یا زرد؟ فروش موز ایرانی در بازار به صورت عمده انجام می شود یا جزیی؟ موز سبز چابهار دارای  چه ویژگی هایی است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت فروش موز

در سیر تکاملی رشد موز اولین نکته ای که به چشم می خورد رنگ سبز این میوه است. میوه موز در ابتدا به رنگ سبز و در نهایت به رنگ سیاه تبدیل می شود و سؤال بسیاری از مشتریان این است که موز سبز بهتر است یا زرد؟ موز سبز به دلیل داشتن بافتی سفت و سخت یکی از بهترین انواع موز برای صادرات است و البته از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد. موز سبز به دلیل این که دارای مقدار قند کمی می باشد، برای بیماران قندی بسیار مفید است و همچنین در کاهش وزن تأثیر زیادی می گذارد. و اما موز زرد، این موز دارای مقدار زیادی مواد TNF می باشد و از خواص ضد سرطانی بیشماری برخوردار است. اما به دلیل ماندگاری بالاتر، بیش ترین فروش بازار مربوط به موز سبز می باشد. البته ناگفته نماند خواص موز زرد نسبت به موز سبز بیش تر است .

قیمت فروش موز سبز به صورت عمده

قیمت موز سبز در بازار ایرانی حدود 7000 تا 8500 تومان رقم خورده است و شما می توانید با خرید عمده این میوه در کاهش قیمت تأثیرگذار باشید. جهت خرید انواع موز سبز و همچنین اطلاع از قیمت فروش روز این میوه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما