فروش کلی بلوبری باکیفیت بسته بندی

امروزه به دلیل طعم و خواص بی نظیر میوه ی بلوبری و توجه زیاد خریداران به آن، بسیار کاشت و برداشت می شود. میوه ی بلوبری توسط تولید کننده ها به صورت بسته بندی شده و فله ای عرضه می شود. خوشبختانه در کشور ما این محصول با کیفیت بسیار بالا تولید می شود به طوری که شرایط بسته بندی را دارا می باشند. فروش کلی بلوبری باکیفیت بسته بندی توسط خود تولید کننده ها، نمایندگی های فروش، فروشگاه های اینترنتی و … انجام می شود.

فروش کلی بلوبری باکیفیت بسته بندی

مزایای بلوبری برای گوارش

مزایای بلوبری برای گوارش بلوبری سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی همچون: کلسیم، سدیم، منیزیم، فولات، فسفر، روی، آهن، پتاسیم، ویتامین سی، ویتامین ب۶، ویتامین کا، پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، کلسترول، کالری و … می باشد، به همین دلیل مزایای فوق العاده ای برای سلامت بدن دارد یکی از مزایای بلوبری برای سیستم گوارش است.

بلوبری مقدار زیادی فیبر دارد به همین دلیل به سلامت سیستم گوارشی بدن کمک می کند. فیبر باعث تنظیم حرکت شل و از ابتلا به یبوست جلوگیری می کند و همچنین یبوست را درمان‌ می کند. به افرادی که از بیماری های گوارشی از جمله یبوست، سوء هاضمه و … رنج می برند بلوبری را در رژیم غذایی هفتگی خود جای دهند.

البته مزایای بلوبری بسیار متعدد است که در بخش زیر به تعدادی دیگر از آنها اشاره می کنیم:

  1. کمک به تنظیم قند خون: همانطور که می دانید امروزه بیماری دیابت فراگیر شده است به طوری که از هر سه نفر یک نفر مبتلا می شود ولی با تغذیه صحیح می توان قند خون را به خوبی کنترل کرد. بلوبری جزو میوه هایی است که به تنظیم قند خون بسیار کمک می کند.
  2. کمک به سلامت استخوان ها: بلوبری حاوی آهن، فسفر، کلسیم، منیزیم، منگنز، روی و ویتامین K است که هر یک از این مواد جز استخوان هستند. مصرف کافی این مواد معدنی و ویتامین ها به ساخت و حفظ ساختار و استحکام استخوان کمک می کند. آهن و روی در بلوبری نیز نقش مهمی در حفظ قدرت و کشش استخوان ها و مفاصل دارند.
  3. جلوگیری از سرطان: ویتامین C، ویتامین A و مواد مغذی مختلف در بلوبری به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنند که به محافظت از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد مرتبط با بیماری کمک می کند.

قیمت خرید بلوبری باکیفت

قیمت خرید بلوبری باکیفت قیمت خرید بلوبری باکیفیت بستگی به تولید کننده، نحوه ی خرید، خرید عمده یا جزئی، نوع بسته بندی و فله ای و … بستگی دارد.

روش خرید در قیمت این محصول بسیار تاثیرگذار است، به عنوان نمونه وقتی شما آن را به صورت مستقیم از تولید کننده ها یا نمایندگی های فروش تهیه می کنید، علاوه بر کیفیت آن را با قیمت ارزان نیز خریداری می کنید.

سایت های اینترنتی معتبر نیز گزینه ی دیگری است که می توان محصول را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید. 

امروزه با توجه به تغییرات ارز نمی توان قیمت ثابتی از محصولات از جمله میوه ی بلوبری را ارائه داد بنابراین جهت استعلام از قیمت روز محصول با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما