صادرات عمده منگوستین درجه یک

منگوستین میوه عجیب و خوشمزه ای است که قبلا درکشورهای آسیای جنوب شرقی پرورش می یافت اما اخیرا در همه کشورهای جهان پیدا می شود. در فروشگاه ما منگوستین درجه یک که میوه ای کوچک و خوش طعم است در معرض فروش می باشد و صادرات منگوستین مازاد بر نیاز داخلی ما به صورت عمده به کشورهای دیگر انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

صادرات عمده منگوستین درجه یک

مختصری درباره فواید منگوستین

مختصری درباره فواید منگوستین منگوستین دارای خواص بسیاری است این میوه بی نظیر سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر و ویتامین C و آنتی اکسیدان و… می باشد. شکل ظاهری و پوست آن به رنگ بنفش و اندازه آن تقریبا به اندازه توپ تنیس می باشند در داخل آن میوه ای نرم و به رنگ سفید وجود دارد که میوه آن بدون دانه بوده و یا ۵ دانه می باشد.

برخی از فواید آن برای سلامتی عبارتند از:

• کمک به کاهش وزن: کارشناسان بر این باورند که این میوه پر خاصیت می تواند نقش مثبتی در سوخت و ساز و متابولیسم بدن داشته و از افزایش وزن جلوگیری کند.

• خواص ضد سرطانی: پوست منگوستین دارای زانتان بوده و دارای خاصیت ضد سرطانی و ضد التهابی می باشد و می توان از آن در تولید داروهای ضد سرطان بهره برد.

• تقویت سیستم ایمنی: وجود آنتی اکسیدان فراوان در آن سبب افزایش گلبول های سفید و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی می شود و وقتی سیستم ایمنی تقویت شود بدن فرد کمتر دچار بیماری می شود.

• مناسب برای فشار خون: مصرف این میوه به علت دارا بودن انواع مواد معدنی همچون مس، منگنز، روی، منیزیم و پتاسیم از ابتلا به فشار خون بالا و ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

• موثر در سلامت مغز: این میوه می تواند برای جلوگیری از زوال عقل و کاهش التهاب مغزی و بهبود افسردگی موثر باشد.

عمده فروشی منگوستین درجه یک

عمده فروشی منگوستین درجه یک در عمده فروشی منگوستین درجه یک، میوه منگوستین کیلویی در معرض فروش به همشهریان در سراسر کشور می باشند همکاران ما آمادگی این را دارند که به دو طریق آن را به شما ارائه کنند در روش اول عرضه آن در حجم عمده در فروشگاه مرکزی و به صورت مراجعه حضوری شما می باشد.

روش دوم از طریق اینترنتی و سفارش آنلاین آن از جانب شما می باشد و ما وظیفه داریم پس از سفارش آنلاین شما، آن را در اسرع وقت برای شما ارسال کنیم. به علت اینکه عرضه ما در حجم عمده و با حذف واسطه ها صورت می گیرد؛ قیمت این میوه خوشمزه در فروشگاه مرکزی، ارزان تر از قیمت بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما