قیمت فروش میوه استوایی منگوستین

میوه انگوستین یا ترگیل، میوه ای وارداتی با طعمی بی نظیر و فراموش نشدنی است. این میوه جزو میوه های تقریبا گران به شمار می رود ولی قیمت فروش میوه استوایی منگوستین متغیر است و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. در ادامه میخواهیم بیشتر با این میوه شگفت انگیز آشنا شویم، در ادامه به بررسی بیشتر ارزش غذایی منگوستین می پردازیم پس در ادامه همراه ما باشید.

قیمت فروش میوه استوایی منگوستین

آشنایی با ارزش غذایی منگوستین

آشنایی با ارزش غذایی منگوستین منگوستین با نام علمی گارسینی انبه ای، میوه ی خاص از مناطق گرمسیری می باشد که طعم ترش و شیرینی دارد. ترگیل میوه ای گرد و کوچک است. پوسته این میوه وقتی رسیده باشد رنگی بنفش به خود می گیرد ولی بخش داخلی و خوارکی آن سفید رنگ است. درون این میوه می تواند۵ دانه موجود باشد یا اینکه از نوع بی دانه باشد.

فصل رشد این میوه بسیار کوتاه است و این موضوع سبب شده است دستیابی به این میوه مقداری سخت باشد. پوست این میوه خوردنی نیست و به راحتی ازگوشت آن جدا می شود. قسمت خوارکی میوه سفید و آبدار و بی نهایت خوشمزه است‌.

این میوه که به ملکه میوه ها نیز شهرت دارد، به دلیل خواص بی نظیر و ارزش غذایی فوق العاده بالا برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها به کار برده می شود.بر خلاف ظاهری کوچک، درون این میوه مواد مغذی فراوانی یافت می شود. موادی چون کربوهیدرات، فیبر، چربی، پروتئین، ویتامینC، ویتامینB1 و B2 و B9، مس و منگنز.

هریک از این موارد برای حفظ سلامتی بدن لازم و ضروری هستند. منگوستین سرشار از آنتی اکسیدان است و به این ترتیب خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش داده، برای درمان اسهال خونی مفید بوده و باعث کاهش وزن می شود.

آنتی اکسیدان موجود در این میوه بی بدیل، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و درنتیجه از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری خواهد کرد‌. از خواص دیگر مصرف این میوه خوش طعم می توان به خاصیت ضد سرطانی، کنترل فشار خون، حفظ سلامت مغز، بهبود دستگاه گوارش و حفظ زیبایی پوست اشاره کرد.

از میوه هایی استفاده کنید که پوستی تیره تر و نرم تر دارند. می توانید این میوه معجزه آسا را به تنهایی مصرف کنید یا اینکه به سالاد میوه اضافه کرده و از طعم خاص آن لذت ببرید.

فروشگاه عرضه میوه استوایی منگوستین

فروشگاه عرضه میوه استوایی منگوستین از آن جایی که ترگیل میوه ای کمیاب است مراکز خرید منگوستین نیز محدود می باشند. برای تهیه کردن منگوستین تازه، به فروشگاه عرضه میوه استوایی منگوستین که به صورت آنلاین فعالیت می کنند مراجعه کنید و از لذت خوردن ملکه میوه ها بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما